הביטקוין הגיע לתמיכה משמעותית – יעד המחיר כאן 43200

מבט פשוט על הגרף מראה רצף תחתיות יורדות ושיאים יורדים מאז אמצע אפריל. משמעות הדבר היא כי המגמה המשנית היא מגמה יורדת. אין ספק שהמגמה הראשית עדייין עולה. אליה נגיע בהמשך הדברים. בלא קשר לשירטוט שעל הגרף ניראה בבירור שהמגמה המשנית השתנתה- רצף התחתיות העולות התחלף בתחתיות יורדות. אלא שלמי שלא שם לב לכך הביטקוין הגיע לתמיכה משמעותית. תמיכה זאת לא עתידה להשבר כל כך מהר.

ריבוע 144 ביטקוין

התמיכה ניראית כאן מכמה כיוונים. שימו לב לזוויות האדומות היורדות. אלה מייצרות תעלת מחירים ברורה וכעת המחיר נתמך על חלקה התחתון של התעלה. תמיכה נוספת באה מכיוון זווית ה-26 מעלות 1X2 (הזווית הירוקה התחתונה) עליה נתמך המטבע, יעד המחיר הוא הזווית האדומה – זווית ה-45 מעלות היורדת מן הקצה העליון של הריבוע השני (מסומן מצד שמאל). על אף התיקון מעלה המסתמן כעת אין פירוש הדבר כלל שנגמרה מגמת הירידות.

להלן מופיע גרף מאז תחתית מרץ 2020 ממנו נמתחה זווית 45 מעלות עולה (זווית אדומה עולה מן התחתית) וכן זווית 26 מעלות עולה (זווית ירוקה מן התחתית)

גרף זוויות יומי – ביטקוין

מן הגרף שלעיל ניראית בבירור מגמת ירידה . המחיר מתחת זווית 75 מעלות יורדת מן השיא (זווית כחולה). בנוסף הזווית האדומה העולה מן האפס מתחתית מרץ שנה שעברה נשברה ויעד התנועה הוא הזווית הירוקה העולה מן התחתית.

המגמה הראשית עדיין עולה

הגרף הבא מראה את התמונה הגדולה. ממנה נראה כי המגמה הראשית עולה. התחתיות עדיין תחתיות עולות וכן השיאים.

גרף זוויות חודשי ביטקוין

המחיר בגרף החודשי נע לעבר הזווית הירוקה העולה מיום המסחר הראשון . זווית זאת כבר שימשה כהתנגדות ולכן אמורה לשמש עתה כתמיכה. אם תשבר זווית זאת יעד התנועה יהיה הזווית האדומה.

סיכום המגמה המשנית בביטקוין היא יורדת מאמצע החודש שעבר וניראה שיבואו תחתיות נמוכות יותר אולם כעת מתפתח מהלך של תיקון עולה בתוך שוק יורד. ניראה כי יעד המהלך הוא לאזור 43200 אל הזווית היומית האדומה המסומנת בגרף הראשון.

יגאל סקולניק

כתיבת תגובה